Często zadawane pytania (FAQ)
1. Jak długo będę czekać na otrzymanie paczki?
Drogi kliencie, wysyłka zamówionych towarów następuje, w przypadku zamówień płatnych przelewem , po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sklepu - w dni robocze, w terminie 2 - 3 dni roboczych licząc od dnia roboczego następującego po dniu w którym środki zostały zaksięgowane. Wszystkie przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska Sp. z o.o. Przewidywany czas dostawy to na terenie kraju, to 2-3 dni robocze od momentu wysłania. Wysyłka plakatów może wydłużyć się do 4-5 dni roboczych.
Wysyłka dostarczana na indywidualne zamówienie Klienta może się wydłużyć.
2. Zamówiłem kilka produktów, ile wyniesie koszt przesyłki?
Drogi Kliencie, w trosce o komfort zakupów internetowych, wysyłka w naszym sklepie jest darmowa.
3. Nie dostałem mojej paczki, czy macie informacje na jej temat?
Szanowny Kliencie, sklep YourHomeStory posiada możliwość śledzenia paczek, informacje o zamówieniu dostępne są tutaj: LINK.
4. Chcę zwrócić produkt, co mam zrobić?
Mogą Państwo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru. W tym celu należy odpowiednio wypełnić i przesłać Sprzedającemu podpisany formularz „oświadczenie o odstąpieniu od umowy” stanowiący załącznik do Regulaminu LINK .
Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu na adres:
FLHF S.A.
ul. Logistyczna 2-4
Bielany Wrocławskie
55 – 040 Kobierzyce
w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
5. Kto opłaca koszt przesyłki zwrotnej?
Drogi Kliencie, koszt odesłania towaru do Sprzedającego w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość z ograniczeniem do kwoty 20 złotych ponosi Sprzedający.
6. Ile dni mam na zwrot zamówienia?
Mogą Państwo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania towaru.
7. Przez jaki czas mogę zgłosić reklamację?
Szanowny Kliencie, zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić w ciągu roku od dnia dostrzeżenia wady. Termin na złożenie reklamacji nie może jednak zakończyć się przed upływem dwuletniego okresu odpowiedzialności Sprzedającego za towar. W przypadku Klientów, którzy nie są konsumentami zgłoszenie powinno nastąpić niezwłocznie po ujawnieniu wady.
8. Jak długa gwarancja obejmuje produkt?
Drogi Kliencie, wybrane towary objęte są gwarancją. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.
9. Odesłałem paczkę, kiedy mogę liczyć na zwrot?
Szanowny Kliencie, pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni przelewem bankowym na rachunek bankowy Klienta wskazany Sprzedającemu lub w inny sposób wskazany przez Klienta.
10. Czy dostanę rachunek do mojego zamówienia?
Drogi Kliencie, rachunki będą wysyłane w formie elektronicznej. Cenimy drzewa i chcemy dbać o środowisko, więc ograniczamy dokumenty w wersji papierowej do minimum. Na wyraźną prośbę Klienta możemy jednak wysłać dokumenty w tradycyjnej formie.
11. Jakie formy płatności występują na stronie Sklepu?
Szanowny Kliencie, Sklep oferuje możliwość płatności kartą płatniczą, przelwem lub za pomocą druczka. Nie ma możliwości płatności za pobraniem.