Często zadawane pytania (FAQ)

 

1.      Jak długo będę czekać na otrzymanie paczki?

Drogi kliencie, wysyłka zamówionych towarów następuje:

- w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze (pobranie) - po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia zamówienia - w dni robocze, maksymalnie w terminie 2 (dwóch) dni roboczych licząc od dnia roboczego następującego po dniu w którym nastąpiło potwierdzenie zamówienia przez Klienta.
- w przypadku zamówień płatnych przelewem – po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sklepu - w dni robocze, w terminie 2 (dwóch) dni roboczych licząc od dnia roboczego następującego po dniu w którym środki zostały zaksięgowane. Wszystkie przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska Sp. z o.o. Przewidywany czas dostawy to na terenie kraju, to 1-2 dni robocze od momentu wysłania.

Wysyłka dostarczana na indywidualne zamówienie Klienta może się wydłużyć, informacja o terminie dostawy zawsze znajduje się na karcie produktu.

 

2.      Zamówiłem kilka produktów, ile wyniesie koszt przesyłki?

Drogi Kliencie, w trosce o komfort zakupów internetowych, wysyłka w naszym sklepie jest darmowa.

 

3.      Nie dostałem mojej paczki, czy macie informacje na jej temat?

Szanowny Kliencie,  sklep YourHomeStory posiada możliwość śledzenia paczek, informacje o zamówieniu dostępne są tutaj: LINK.

 

4.      Chcę zwrócić produkt, co mam zrobić?

Mogą Państwo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni  od daty odebrania towaru. W tym celu należy odpowiednio wypełnić i przesłać Sprzedającemu podpisany formularz „oświadczenie o odstąpieniu od umowy” stanowiący załącznik do Regulaminu LINK .

Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu na adres:

FLHF S.A.

ul. Logistyczna 2-4

Bielany Wrocławskie

55 – 040 Kobierzyce

w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

 

5.      Kto opłaca koszt przesyłki zwrotnej?

Drogi Kliencie, koszt odesłania towaru do Sprzedającego w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość z ograniczeniem do kwoty 20 złotych ponosi Sprzedający.

 

6.      Ile dni mam na zwrot zamówienia?

Mogą Państwo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni  od daty odebrania towaru.


7.      Przez jaki czas mogę zgłosić reklamację?

Szanowny Kliencie, zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić w ciągu roku od dnia dostrzeżenia wady. Termin na złożenie reklamacji nie może jednak zakończyć się przed upływem dwuletniego okresu odpowiedzialności Sprzedającego za towar. W przypadku Klientów, którzy nie są konsumentami zgłoszenie powinno nastąpić niezwłocznie po ujawnieniu wady.

 

8.      Jak długa gwarancja obejmuje produkt?

Drogi Kliencie, wybrane towary objęte są gwarancją. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.

 

9.      Odesłałem paczkę, kiedy mogę liczyć na zwrot?

Szanowny Kliencie, pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni przelewem bankowym na rachunek bankowy Klienta wskazany Sprzedającemu lub w inny sposób wskazany przez Klienta.

 

10.   Czy dostanę rachunek do mojego zamówienia? 

Drogi Kliencie, rachunki będą wysyłane w formie elektronicznej. Cenimy drzewa i chcemy dbać o środowisko, więc ograniczamy dokumenty w wersji papierowej do minimum. Na wyraźną prośbę Klienta możemy jednak wysłać dokumenty w tradycyjnej formie.  

To Top