Często zadawane pytania (FAQ)

 

1.      Jak długo będę czekać na otrzymanie paczki?

Drogi kliencie, wysyłka zamówionych towarów następuje, w przypadku zamówień płatnych przelewem , po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sklepu - w dni robocze, w terminie 2 - 3  dni roboczych licząc od dnia roboczego następującego po dniu w którym środki zostały zaksięgowane. Wszystkie przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska Sp. z o.o. Przewidywany czas dostawy to na terenie kraju, to 2-3  dni robocze od momentu wysłania. Wysyłka plakatów może wydłużyć się do 4-5 dni roboczych.

Wysyłka dostarczana na indywidualne zamówienie Klienta może się wydłużyć.

 

2.      Zamówiłem kilka produktów, ile wyniesie koszt przesyłki?

Drogi Kliencie, w trosce o komfort zakupów internetowych, wysyłka w naszym sklepie jest darmowa.

 

3.      Nie dostałem mojej paczki, czy macie informacje na jej temat?

Szanowny Kliencie,  sklep YourHomeStory posiada możliwość śledzenia paczek, informacje o zamówieniu dostępne są tutaj: LINK.

 

4.      Chcę zwrócić produkt, co mam zrobić?

Mogą Państwo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni  od daty odebrania towaru. W tym celu należy odpowiednio wypełnić i przesłać Sprzedającemu podpisany formularz „oświadczenie o odstąpieniu od umowy” stanowiący załącznik do Regulaminu LINK .

Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu na adres:

FLHF S.A.

ul. Logistyczna 2-4

Bielany Wrocławskie

55 – 040 Kobierzyce

w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

 

5.      Kto opłaca koszt przesyłki zwrotnej?

Drogi Kliencie, koszt odesłania towaru do Sprzedającego w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość z ograniczeniem do kwoty 20 złotych ponosi Sprzedający.

 

6.      Ile dni mam na zwrot zamówienia?

Mogą Państwo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni  kalendarzowych od daty odebrania towaru.


7.      Przez jaki czas mogę zgłosić reklamację?

Szanowny Kliencie, zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić w ciągu roku od dnia dostrzeżenia wady. Termin na złożenie reklamacji nie może jednak zakończyć się przed upływem dwuletniego okresu odpowiedzialności Sprzedającego za towar. W przypadku Klientów, którzy nie są konsumentami zgłoszenie powinno nastąpić niezwłocznie po ujawnieniu wady.

 

8.      Jak długa gwarancja obejmuje produkt?

Drogi Kliencie, wybrane towary objęte są gwarancją. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.

 

9.      Odesłałem paczkę, kiedy mogę liczyć na zwrot?

Szanowny Kliencie, pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni przelewem bankowym na rachunek bankowy Klienta wskazany Sprzedającemu lub w inny sposób wskazany przez Klienta.

 

10.   Czy dostanę rachunek do mojego zamówienia? 

Drogi Kliencie, rachunki będą wysyłane w formie elektronicznej. Cenimy drzewa i chcemy dbać o środowisko, więc ograniczamy dokumenty w wersji papierowej do minimum. Na wyraźną prośbę Klienta możemy jednak wysłać dokumenty w tradycyjnej formie.  


11.      Jakie formy płatności występują na stronie Sklepu? 

Szanowny Kliencie, Sklep oferuje możliwość płatności kartą płatniczą, przelwem lub za pomocą druczka. Nie ma możliwości płatności za pobraniem. 


To Top